Hvornår er et løsningsforslag konkret?
Det er meget vigtigt, at løsningsforslaget er konkret og gennemarbejdet, så Danish Fair Fasion & Living umiddelbart kan iværksætte løsningen.
Det betyder, at I skal arbejde smalt og dybt med jeres løsningsforslag. En løsning, hvor I har valgt både annoncering på de sociale medier, adwords og SEO-optimering, vil være for bred en løsning, for I kan ikke nå at komme gå i dybden med alle tre løsningsforslag, og løsningen vil ikke umiddelbart være realiserbar – med andre ord, kan Danish Fair Fashion & Living ikke blot copy/paste.
I princippet er her 3 løsninger, som I arbejder med på ”overfladen”. I bør i stedet vælge én af de 3 løsninger, og gå i dybden med denne og udarbejde eksempler på fx annoncering på et bestemt socialt medie, der passer til målgruppen.
Nedenfor er angivet tre eksempler på, hvordan der arbejdes konkret og i dybden med et løsningsforslag som opslag på et socialt medie samt SEO.